2015. július 28., kedd

Nyár.

Július vége felé járunk. Gondoltam de jó lesz, nyáron lesz időm írni meg minden. A baj csak az volt, hogy semmi ötletem nem volt. Azt hiszem ezt nevezik 'alkotói válságnak'. Aztán elgondolkodtam, hogy ennek így semmi értelme és törölni akartam a blogot. De nem tettem. Nem tudom pontosan miért. Egy kis hang legbelül mindig azt súgta, hogy biztos vannak akik várják, hogy írjak. Ha csak pár ember is. Vagy ha nincs is olyan ember akit érdekelnek a történeteim, akkor is folytatom, mert itt kiadhatok magamból bármilyen érzelmet.
Nos, amíg jobb nem jut eszembe írok egy kicsit a nyaramról. Miután a suliban letudtuk az évzárót fura volt, hogy nem kell mindennap felkelni 6 óra előtt és suliba menni. A nyár eleje nem volt valami érdekes. Aztán július elején haverokkal elmentünk az OVS Fest-re, ami hatalmas élmény volt.^^ Az azt követő hétvégén a falumban falunapok voltak, ahol staff-os és fotós voltam. Fárasztó volt, mert szombaton egész nap kint voltam, vasárnap pedig 3 focimeccset kellett végigülnöm annak ellenére, hogy nem is szeretem a focit. De összességében megérte, mert állati jó fotókat tudtam csinálni.:) Utána el mentem két barátnőmmel egy Hooligans koncertre, de mivel előtte nagy vihar volt valami nem volt okés a színpad áramellátásával így le kellett mondaniuk a koncertet. Nem búslakodtunk sokáig mert a barátnőim lejöttek hozzánk és szinte egész éjszaka filmeztünk. Ezek után két osztálytársammal egy erdőben voltunk 2 napot egy vadászházban. Életemben először sütöttem pillecukrot.:3 A múlt hétvégén pedig lejött az egyik barátnőm és életemben először megijedtem egy macskától.><
Remélem nem untattam senkit a kis élménybeszámolómmal.:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése