2015. március 17., kedd

Erdélyi kirándulás.

Ez a blog más témájú lesz mint az eddigiek ugyanis most a hétvégémről szeretnék mesélni, amit Erdélyben töltöttem.
Az egész úgy kezdődött, hogy a sulis kereteken belül csütörtök/péntek éjszaka 1 óra környékén elindultunk Marosvásárhelyre. Az odafele vezető úton nem történt semmi érdekes. Legalábbis amíg át nem léptük a határt. Nem sokkal a határ után megláttuk Erdély csodaszép tájait. Amikor keresztül mentünk pár falun rájöttem, hogy Erdélyben nagyon sok a templom és a színes ház. Ezután szebbnél szebb tájakat láttunk. Hegyeket, folyókat, erdőket és amikor láttuk ahogy a hegyek mögül feljön a nap, hát az valami elképesztő volt. "Nem sokkal" később megérkeztünk Marosvásárhelyre, ahol -mily' meglepő- sok színes ház volt és néhány templom. Aztán megérkeztünk egy református iskolába, aminek a kolija volt a szállásunk. Az iskolában meglepődtem, amikor azt mondták, hogy menjünk a színházterembe, ahol az előadás lesz. Az előadással tisztában voltam, de az, hogy az iskolában van egy színházterem, na az új volt. Az előadás nagyon jó volt. Én személy szerint nem gondoltam, hogy ott is ennyire ünneplik a március 15.-ét. Az előadás után kimentünk az udvarra koszorúzni. Ezután felmentünk a szobákba lepakolni a cuccokat és utána kimentünk a városba is koszorúzni. Utána elmentünk ebédelni és a román leves -vagy akárhogy is hívják- először furcsa volt de utána nagyon bejött. Ebéd után visszamentünk a koliba és pihentünk. Este szabadon kimehettünk a városba, ami állati jó volt. Eleinte nem akartunk sokat kint lenni de olyan jól elvoltunk, hogy a kb. 4 óra csak úgy elszállt. Nagyon sokat sétáltunk, nagyon sok képet csináltunk és nagyon sokat baromkodtunk. Mivel egyszer pár ismeretlen srác ránk köszönt (rám és egyik barátnőmre), úgy gondoltuk jó móka random embereknek köszönni, és tényleg az volt.:D Nagyon sok fiatal volt és volt, aki tök kedvesen visszaköszönt. A városi kaland után vissza kellett mennünk a koliba, ahol nagyon sokat beszélgettünk. Mivel eggyel többen voltunk a szobában, mint ágy én és az egyik barátnőm együtt aludtunk az emeletes ágy felső ágyán. Emiatt kicsit féltem de túl fáradt voltam úgy hogy hamar elaludtam(hajnali 3-kor). Másnap, azaz szombaton volt a városnézés, amikor azokat a dolgokat néztük meg, amiket este. Bementünk egy templomba, ahol nem lehetett beszélni ezért odabent csak suttogást lehetett hallani.:D A templom egyébként csodaszép volt mint kívülről, mint belülről. A városnézés után ebédeltünk és indultunk Klozsvárra. Kolozsváron kevés dolgot néztünk meg ezért csak kb. 2 órát voltunk ott. Ezután már egyenesen haza mentünk.
Összességében elképesztő jó volt. Szép helyeket láttam, jó kaját ettem és új dolgokat tanultam.:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése